Wycieczka klasy 3 B do Polańczyka. « Zawód Technik Leśnik Zespół Szkół Leśnych w Lesku. Szkoła dla leśników
Rekrutacja

Wycieczka klasy 3 B do Polańczyka.

W dniach 17-18 września uczniowie klasy 3 B po raz kolejny wyruszyli na wycieczkę, której punktem  docelowym był Polańczyk. Pierwszy dzień był niemal ekstremalny. Zaczęliśmy z rana od przejazdu kilkugodzinnej trasy drezynami rowerowymi z Uherzec do Jankowiec i z powrotem. Następnie dojechaliśmy na zaporę w Myczkowcach, gdzie zapoznałem uczniów z długą historią jej powstawania i zasad funkcjonowania.

Potem ruszyliśmy z „buta” szlakiem do kamieniołomu w Bóbrce grzbietem Kozińca, na którego południowym stoku znajduje się rezerwat krajobrazowo-leśny „Koziniec”. Po dotarciu nad krawędź kamieniołomu mogliśmy podziwiać  Jeziora: Myczkowieckie i Solińskie oraz wspaniałe widoki na Bieszczady Wysokie. Po zejściu do Bóbrki wyruszyliśmy do Jankowiec na paintball, gdzie przez blisko dwie godziny młodzież prowadziła zacięte boje strzelając do siebie kolorowymi kulkami, które często pozostawiały po sobie farbę, ale i siniaka. Późnym popołudniem zjedliśmy obiad w „Karczmie pod Batem „ w Polańczyku.

Następnie zakwaterowaliśmy się w domkach, wieczorem grillowaliśmy kiełbaski, no i do łóżek (część prowadziła ożywione dyskusje do późnych godzin nocnych – wiem bo pilnowałem). We wtorek po śniadaniu i uporządkowaniu kwater wyruszyliśmy do Bukowca, z którego część klasy z prof. Staniszem wyruszyła na Korbanię, którą zdobyli po ok. godzinie. Ja z pozostałą częścią pojechaliśmy na tzw. Otaczarnię, gdzie Lasy Państwowe utworzyły ścieżkę przyrodniczą. Następnie udaliśmy się w drogę powrotną do Leska.

Mam nadzieję, że uczniowie byli zadowoleni.

Szkoła leśna. Zawód Technik Leśnik. Jesteśmy tutaj dla Ciebie

Możliwość komentowania została wyłączona.

Historia Szkoły

Historię tego etapu szkoły rozpoczyna Zarządzenie nr 88 Ministra Leśnictwa i Przemysłu Drzewnego z dnia 21 lipca 1972 roku w sprawie zmiany nazwy i siedziby Technikum Leśnego w Krasiczynie. W zarządzeniu tym, wydanym na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów...