Hej Bieszczady Hej! « Zawód Technik Leśnik Zespół Szkół Leśnych w Lesku. Szkoła dla leśników
Rekrutacja

Hej Bieszczady Hej!

W dniu 23.09.2019r. Wychowankowie klas pierwszych wraz z Wychowawcami Internatu i wychowawcami klas, wybrali się na wycieczkę integracyjną do Bieszczadzkiego Parku Narodowego na ścieżkę edukacyjną Połonina Wetlińska. Swoją wędrówkę rozpoczęliśmy na Przełęczy Wyżnej po czym wspięliśmy się do Chatki Puchatki. Przy Schronisku spotkaliśmy gospodarza Lutka Pińczuka.

Korzystając z dobrodziejstwa pierwszego dnia jesiennej pogody spacerowaliśmy wzdłuż Połoniny Wetlińskiej podziwiając osobliwości przyrody, a przede wszystkim piękne widoki Bieszczadów. Zdobyliśmy Wierch Osadzki a następnie Przełęcz Orłowicza, gdzie po krótkim odpoczynku zeszliśmy do Wetliny.

W Wetlinie na polu biwakowym malowniczo położonym nad rzeką, u podnóża Smerka rozpoczęliśmy wspólne ognisko. Integrowaliśmy się poprzez pieczenie kiełbasy, wspólne śpiewanie, które kontynuowane było w rozśpiewanym autobusie.

Opiekę nad Wychowankami sprawowali Wychowawcy Internatu: J. Stelmach, który był też naszym przewodnikiem, J. Gawlewicz, B. Chytła, T. Mroczkowski oraz Wychowawcy klas: D. Dopart-Janusz, D. Gołębiowski.

Szkoła leśna. Zawód Technik Leśnik. Jesteśmy tutaj dla Ciebie

Możliwość komentowania została wyłączona.

Historia Szkoły

Historię tego etapu szkoły rozpoczyna Zarządzenie nr 88 Ministra Leśnictwa i Przemysłu Drzewnego z dnia 21 lipca 1972 roku w sprawie zmiany nazwy i siedziby Technikum Leśnego w Krasiczynie. W zarządzeniu tym, wydanym na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów...